
Hulp en support
Ondersteuning
Hesselink Koffie levert alle producten en apparatuur en biedt ondersteuning zodra uw zetapparatuur het even niet doet. Bel dan voor hulp en advies 0543 512 416.
Verzending
Hesselink Koffie verzendt uw koffie en/of thee bestelling rechtstreeks vanuit een van haar drie Nederlandse bedrijfsvestigingen.
Duurzaamheid
Het meest duurzaam is om koffie uit een kopje of mok te drinken. Maar weet u dat er ook koffiebekers zijn die van suikerriet zijn gemaakt. Deze bekers zijn biologisch afbreekbaar en voor uw sportvereniging wellicht een bruikbaar en duurzaam alternatief.
FAQ
Hieronder vindt een aantal antwoorden op de meest gestelde vragen (FAQ’s) over ClubKoffie en Hesselink Koffie.
Hoe snel heb ik mijn bestelling binnen?
Ijs en weder dienende moet uw bestelling binnen twee werkdagen bij uw sportvereniging binnen kunnen zijn.
Kan ik een servicemonteur rechtstreeks bellen?
Nee, dat is niet mogelijk. Hesselink Koffie regelt service-afspraken altijd centraal via 0543 512 416.
Kent deelname aan ClubKoffie veel verplichtingen?
Nee, u kunt te allen tijde opzeggen. Wel dient de club dan een (lager) bedrag per kopje af te rekenen over de niet-afgenomen consumpties om de afschrijving van het apparaat te compenseren.
En als de club aan het eind van de looptijd het beoogde aantal consumpties niet haalt?
Wij schatten vooraf het haalbare aantal consumpties in. Daarbij rekenen wij met 4 of 5 jaar, afhankelijk van de machine. Mocht u die periode niet halen, dan kunnen we er een jaar aan vast knopen. Lukt het dan nog niet, dan zijn er drie opties:
1. De club neemt de machine over en spreekt een speciale bonenprijs af met Hesselink Koffie.
2. U werkt op dezelfde wijze verder alleen gaat de prijs per consumptie dan omhoog.
3. De club betaalt de resterende kopjes tegen een lager bedrag af.
Als wij koffie willen afnemen via ClubKoffie, moeten wij dan zelf iets installeren?
Nee, dat hoeft niet, dat komt Hesselink Koffie voor u doen. Wij verwachten alleen van u dat er een wateraansluiting, een afvoer en een elektrapunt beschikbaar is.
Als de club het aantal consumpties in de beoogde periode haalt, gaat het eigendom van het apparaat dan over naar de club?
Nee, het apparaat en blijft eigendom van Hesselink Koffie. Indien de club het apparaat nadien wil overnemen, dan kan dat met Hesselink Koffie besproken worden.
Stel we krijgen weer een coronaperiode met sluiting, wat betekent dit dan voor de club?
Werken via ClubKoffie is juist voor zo’n situatie voordelig. Want als de club niks verkoopt, dan hoeft u ook niets te betalen.
De meeste koffieleveranciers blijven dan maandelijks de vaste lease- of afschrijvingskosten doorberekenen. Ook als u niets verkoopt. Niet bij ons.
Welke kosten zitten in de ons aangeboden prijs verwerkt?
Alle consumpties hebben één scherpe kopprijs voor alle koffie- en theevariaties. In deze kopprijs is opgenomen:
1. de afschrijving van het apparaat (in 5 of 6 jaar);
2. de servicekosten;
3. het periodieke technische onderhoud en
4. de prijs voor de koffiebonen
Kunnen wij het zien als iemand ongevraagd koffiebonen van de club meeneemt?
Ja, dat kan Hesselink Koffie volgen. Op het apparaat zit namelijk een tellertje dat het aantal consumpties bijhoudt. Hesselink leest die stand maandelijks uit.
Als daar (met een marge van 10%) minder consumpties uitkomen dan o.b.v. de geleverde koffie zou moeten, dan belast Hesselink de gemiste consumpties na.
Welke verkoopprijs per kopje kan ik zo'n beetje aanhouden?
Uiteraard gaat ClubKoffie niet op uw stoel zitten dus de verkooprijs moet u zelf bepalen. Maar onze lage prijs per kopje biedt u natuurlijk veel ruimte om een hele goede marge te maken op een kopje koffie of thee.
Wij adviseren een kopprijs van 1,80 euro voor koffie en 2,00 euro voor een cappuccino. Maar u bepaalt de prijzen.
Moeten wij maandelijks vooraf het geschatte aantal consumpties betalen?
Nee, niet bij ClubKoffie! Uw club betaalt achteraf. Dus pas nadat de verkoop al heeft plaatsgevonden. Uw koffie- en theeomzet staat dan al lang en breed op uw bankrekening!
Bij wie kan ik terecht als er eventueel problemen zijn?
U moet ClubKoffie zien als bemiddelaar voor uw club. Wij horen het graag (via 0641 888 991) als er klachten of onduidelijkheden zijn.
Als het om technische- of leveringsproblemen gaat, dan is direct met Hesselink Koffie (0543 512 416) de snelste weg naar een oplossing.

